Cushman patrzy

POLSKA Cushman & Wakefield w zarządzanych przez siebie centrach handlowych wdraża program WakeAPP Your Retail. Inicjatywa to wiele rozwiązań opartych na najnowszych narzędziach analitycznych, które dostarczają zarządcom i właścicielom danych pozwalających na rozszerzenie zakresu działań związanych z zarządzaniem nieruchomością. Program został już wprowadzony m.in. w warszawskich Złotych Tarasach. Wdrożone tam aplikacje, program lojalnościowy oraz platforma Customer Engagement pozwalają na precyzyjne definiowanie potrzeb oraz zachowań klientów dzięki agregowanym danym pochodzącym m.in. z kart płatniczych, rejestrowanych paragonów oraz sposobu korzystania z aplikacji mobilnych – w tym programów lojalnościowych.

Kolejnym z wykorzystywanych rozwiązań jest zaawansowany monitoring CCTV z wbudowaną sztuczną inteligencją. Modernizacja systemów budynkowych umożliwia weryfikowanie profili klientów w czasie rzeczywistym. Sztuczna inteligencja pozwala na jasne określenie płci oraz średniego wieku odwiedzających. Pokazuje, jakie są ich ścieżki zakupowe, miejsca o największym i najmniejszym natężeniu ruchu, oraz pozwala zidentyfikować wyzwania infrastrukturalne w obiekcie.

Udostępnij artykuł
Napisane przez