Intensywnie w G

POLSKA Pierwsza połowa 2023 r. przyniosła nowe otwarcia sklepów o łącznej powierzchni najmu wynoszącej ponad 22 tys. mkw. GLA w obiektach G City w Polsce. W portfolio firmy znalazło się 98 nowych sklepów, w tym przedstawicielstwa marek wcześniej nieobecnych, które otwierały swoje lokale w nowatorskich konceptach. W przypadku warszawskiej Promenady, która w kwietniu otworzyła zmodernizowane skrzydło, nowa powierzchnia wyniosła 13,2 tys. GLA, a w pozostałych obiektach firmy – 8,88 tys. mkw. GLA.

Warto odnotować kilka otwarć w centrach G City Europe w Polsce, takich jak siódmy salon Rituals (228 mkw.) w Domach Towarowych Wars Sawa Junior, Tezenis (206 mkw.), Pandora (ponad 76 mkw.) i Tous (prawie 94 mkw.) w Atrium Targówek, a także nowe restauracje i piekarnia. W marcu Monnari otworzyło nowy salon o powierzchni 168 mkw. w Atrium Reduta, a w lipcu pojawiła się marka Nerd Hunters, która oferuje unikalny asortyment dla geeków i nerdów.

Modernizowana Promenada stała się ciekawa dla marek zagranicznych, takich jak Intimissimi Uomo i Falconeri, które dołączyły w maju, oraz marka Hebe, która otworzyła salon o powierzchni 334 mkw. w czerwcu.

Udostępnij artykuł
Napisane przez