POLSKA Firma doradcza Biuro Na Miarę zmienia szyld na BNM – Real Estate Advisory. Na celowniku ma zagraniczne rynki i rozwój w oparciu o ESG. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że zmiana marki to zabieg czysto marketingowy i inwestycja w rozwój na kolejne lata. Nie dotyczy kwestii właścicielskich, kapitałowych lub czynników zewnętrznych, które mogłyby mieć wpływ na tę decyzję. – Zastąpienie dotychczasowej nazwy skrótem BNM to rozwiązanie pozwala zachować łączność z dotychczasową działalnością firmy, a jednocześnie nie stawia barier w swobodnym rozwoju na rynkach zagranicznych – dodają.
Obecnie firma świadczy usługi z zakresu: reprezentacji najemcy, reprezentacji wynajmującego (komercjalizacja budynków), wsparcia w budowie, projektowaniu i aranżacji wnętrz, doradztwa prawnego, obsługi transakcji sprzedaży nieruchomości (capital markets). Wraz ze zmianą wizerunku, BNM mocniej stawia na wdrożenie rozwiązań w duchu ESG i inwestuje w ludzi.
– Od samego początku jesteśmy w fazie ciągłego rozwoju; otwieramy nowe działy, dajemy więcej możliwości. Doceniamy tych, którzy są z nami od dawna, ale stawiamy również na młode talenty. Staramy się, aby mieli u nas dobre i przyjazne miejsce pracy – zapewnia Jerzy Węglarz, współzałożyciel BNM.