EUROPA Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w 2021 r. wypracowała najwyższy w swojej historii zysk netto, który wyniósł 32,9 mln zł (względem straty w kwocie 41,7 mln zł rok wcześniej). Spółka odnotowała również wzrost przychodów ze sprzedaży – w omawianym okresie było to 444,2 mln zł, czyli o 9,5 proc. więcej niż w roku 2020. Wpływ na wyniki miał przede wszystkim rozwój sprzedaży internetowej, ale także optymalizacja sieci sklepów stacjonarnych.
Spółka zwiększyła liczbę sklepów, także poprzez ekspansję zagraniczną. W 2021 r. grupa CDRL rozszerzyła działalność o nowe rynki: w Mołdawii i Albanii postały pierwsze w tych krajach kornery. Ponadto na Słowacji zostały otwarte dwa nowe sklepy franczyzowe, a w Portugalii spółka pozyskała masterfranczyzobiorcę.