Tej jesieni Unibail-Rodamco-Westfield (URW) wprowadzi markę Westfield do trzech centrów handlowych w Europie, w tym do warszawskiej Galerii Mokotów. Pozostałe dwa to Parquesur w Madrycie i Taby Centrum w Sztokholmie.
Strategię rebrandingu wszystkich obiektów w Europie ogłoszono z chwilą przejęcia Westfielda przez Unibail-Rodamco w 2018 r. A informację poprzedziły doniesienie o planowanym wyjściu grupy z rynku amerykańskiego na rzecz silnej koncentracji na rozwoju w Europie. Rebranding jest kontynuacją ekspansji marki Westfield w Europie oraz ważnym elementem działań marketingowych implementowanych w odpowiedzi na nowe trendy – informuje URW w komunikacie skierowanym do inwestorów. Skierowany jest na najwyższej jakości obiekty w najbogatszych miastach Europy. URW twierdzi, że wykorzystanie marki Westfield przekłada się na ok. 20 proc. wzrost sprzedaży w takich centrach.
Jak dotąd pod marką Westfield w Polsce funkcjonuje Westfield Arkadia w Warszawie, która przeszła rebranding jesienią 2019 r. Do URW należą jeszcze stołeczne Złote Tarasy, Galeria Wileńska, Centrum Ursynów (50 proc.) a także Wroclavia.