KRAKÓW Grand Parade, krakowski oddział światowego giganta bukmacherskiego – William Hill, notowanego na London Stock Exchange i zatrudniającego 17 tys. pracowników – przedłużył najem ponad 4800 mkw. w budynku przy ul. Kotlarskiej 11.
Zakres wsparcia dla Grand Parade oraz negocjacje z właścicielem budynku obejmowały m.in. wybór lokalizacji, pertraktacje, wsparcie techniczne oraz projekty aranżacji. – Wspólnie z Grand Parade opracowaliśmy założenia i strategię. Sprawdziliśmy wszystkie możliwe scenariusze lokalizacji pod kątem komercyjnym i technicznym – wyjaśnia Filip Kościkiewicz, partner w Brookfield Partners, zaangażowany w proces. Wcześniej, w 2017 r., ta sama firma doradcza reprezentowała Grand Parade w procesie relokacji do biura przy ul. Kotlarskiej 11.
W Krakowie Grand Parade odpowiedzialne jest za procesy IT i zatrudnia głównie programistów. – W szybko zmieniającej się rzeczywistości czasu pandemii doradztwo w nawigowaniu po nowych realiach na rynku powierzchni biurowych, zmieniających się potrzebach pracowników, ilości przestrzeni biurowej i sposobach jej wykorzystania było nam potrzebne. Wspólnie z Brookfield Partners wypracowaliśmy layout przestrzeni odpowiadający naszemu nowemu modelowi pracy hybrydowej zwanemu balance – wyjaśnia Tomasz Manugiewicz, general manager, Kraków Site w Grand Parade.
W Krakowie Grand Parade odpowiedzialne jest za procesy IT i zatrudnia głównie programistów. Biurowiec przy ul. Kotlarskiej został wybudowany przez UBM. Obecnie Kotlarska 11 należy do funduszu nieruchomości handlowych ZFP realitní fond zarządzanego przez ZFP Investment, czeskiego asset managera, który kupił nieruchomość za 30 mln euro. Położony na terenie krakowskiej dzielnicy Grzegórzki biurowiec ma siedem kondygnacji naziemnych. Oferuje około 11 tys. mkw. powierzchni całkowitej. Jego budowa została zakończona pod koniec 2017 r.