Zmiany kadrowe i awanse na rynku nieruchomości.
WARSZAWA Prologis
Marzena Tkaczuk
Grono ekspertów do spraw rozwoju warszawskiego oddziału Prologis zasiliła Marzena Tkaczuk. Na stanowisku capital deployment director będzie odpowiedzialna w szczególności za realizację projektów typu build to suit. Tkaczuk jest związana z branżą nieruchomości komercyjnych od ponad 18 lat. Przed dołączeniem do Prologisu przez 10 lat pracowała w Panattoni, gdzie była dyrektorem ds. rozwoju biznesu w dziale BTS. Wcześniej osiem lat spędziła w polskiej firmie Jartom zajmującej się nieruchomościami przemysłowymi. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie. Dotychczas realizowała projekty BTS dla takich firm, jak: Halfen (Leviat), Action, Ontex, Animex, Rockwell, Ideal Automotive, Kongsberg, Kellogg i wielu innych.
EUROPA MLP Group
Norbert Philippen
Norbert Philippen objął funkcję head of technical project management w MLP Group, gdzie będzie odpowiadał za techniczne zarządzanie projektami realizowanymi na rynku niemieckim i austriackim. Ma on ponad 23-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami prowadzonymi na rynku niemieckim. Kompetencje w zakresie nieruchomości logistycznych poszerzał ostatnio m.in. w OSMAB Holding AG. Jako dyplomowany architekt i inżynier rozpoczął swoją karierę, pełniąc funkcję architekta planowania, specjalizując się w planowaniu odbiorów i realizacji.
POLSKA LCP Properties
Agnieszka Gmurowska
Agnieszka Gmurowska awansowała na stanowisko senior property managera w LCP Properties. Ma ona ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami. Z firmą związana jest od 3 lat. Obecnie odpowiada od strony zarządczej za liczne nieruchomości, w tym m.in. parki handlowe pod marką M Park w Świdniku, Konstancinie, Siedlcach, Łomiankach czy też wilanowskim Pałacu Vogla. Przed dołączeniem do LCP Agnieszka Gmurowska zdobywała doświadczenie zawodowe, pracując przez niemal pięć lat w Tacit Investment oraz niemal dziewięć lat w Eko-Park jako kierownik administracji nieruchomościami. Ukończyła m.in. podyplomowe studia z zarządzania nieruchomościami w Akademii Leona Koźmińskiego.
POLSKA LCP Properties
Anna Wojtczuk
Anna Wojtczuk objęła stanowisko senior asset managera w LCP Properties. Z firmą związana jest od 11 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała też w Atrium 21. Anna Wojtczuk jest absolwentką Wydziału Gospodarki Przestrzennej, specjalizacja zarządzanie i wycena nieruchomości, w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu wyceny nieruchomości. Ma uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. W 2019 r. zdobyła tytuł Top Woman w kategorii Asset & Property Management.
POLSKA LCP Properties
Karolina Piasecka
Karolina Piasecka została mianowana na stanowisko senior leasing managera w LCP Properties. Od ponad 14 lat specjalizuje się w obszarze nieruchomości komercyjnych. Wcześniej związana z Peppercorn Properties, Apsys Polska oraz CBRE, gdzie w latach 2017–2020 zajmowała stanowisko senior property negotiator oraz Atrium Poland w roli leasing managera. Obecnie jest członkiem zespołu odpowiedzialnego za procesy najmu, w tym negocjowanie i podpisywanie umów nowych dla portfela ponad 90 nieruchomości handlowych, w tym głównie parków handlowych pod marką M Park. Karolina jest absolwentką Uniwersytetu SWPS na kierunku psychologia.
POLSKA LCP Properties
Agata Senda
Agata Senda została property managerem w LCP Properties. Od czterech lat na samodzielnym stanowisku w firmie odpowiada od strony PM-owej za łącznie dziesięć nieruchomości, w tym te kluczowe pod marką M Park, m.in. w Białymstoku, Ostrowi Mazowieckiej, Łochowie, Piszu, Lidzbarku Warmińskim czy niedawno otwartej Iławie. Agata jest absolwentką Anglia Ruskin University. Aktualnie jest w trakcie ukończenia podyplomowych studiów w obszarze property managementu na Politechnice Warszawskiej.
POLSKA LCP Properties
Katarzyna Kożuchowska
Katarzyna Kożuchowska objęła stanowisko junior property managera w LCP Properties. Po awansie jest współodpowiedzialna za procesy zarządcze dla łącznie dziewięciu nieruchomości zlokalizowanych w północnej części kraju, tj. województwie pomorskim i warmińsko-mazurskim. Katarzyna Kożuchowska ukończyła Akademię Ekonomiczno-Humanistyczną w Warszawie. Obecnie jest również w trakcie ukończenia podyplomowych studiów w obszarze property managementu na Politechnice Warszawskiej.
POLSKA LCP Properties
Katarzyna Kiwińska
Katarzyna Kiwińska rozpoczęła pracę w LCP Properties w 2023 r., początkowo wspierając zarówno dział developmentu, jak i akwizycji. Po niespełna roku otrzymała awans na stanowisko specjalisty, koordynując procesy zakupowe w ramach portfela LCP. Jest także odpowiedzialna za analizy i oceny finansowe poszczególnych ofert oraz wspiera procesy przetargowe realizowanych projektów deweloperskich. Przed dołączeniem do LCP pracowała w ING Banku Śląskim oraz Prime East, gdzie była odpowiedzialna za przygotowywanie analiz nieruchomości oraz consulting. Katarzyna Kiwińska obecnie jest w trakcie studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej na kierunku zarządzanie finansami przedsiębiorstwa.
POLSKA Hines Polska
Marcin Wielgus
Marcin Wielgus, dotychczasowy dyrektor finansowy i dyrektor ds. transakcji, obejmie funkcję dyrektora operacyjnego i prezesa zarządu Hines Polska. Jest związany z firmą od 2008 r. Kierował zespołem ds. rozwoju biznesu i przejęć, koncentrując się na identyfikacji nowych możliwości biznesowych oraz realizacji transakcji. Pełnił także funkcję dyrektora ds. finansowania dłużnego, aranżując, negocjując oraz wdrażając strategie zarządzania długiem zewnętrznym i hedgingu dla wszystkich projektów Hines w Polsce. Marcin Wielgus ukończył studia magisterskie na kierunku finanse i rachunkowość (2009) oraz studia podyplomowe na kierunku zarządzanie finansami przedsiębiorstw (2010), oba kierunki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył program CCIM (2012) i jest członkiem Royal Institution of Chartered Surveyors (od 2018 r.).
POLSKA Hines Polska
Kamil Nurek
Kamil Nurek, do tej pory dyrektor ds. zarządzania projektami, przejmie rolę dyrektora ds. rozwoju i zarządzania aktywami oraz wiceprezesa zarządu Hines Polska. Związany z firmą od 2012 r., pełnił głównie funkcję dyrektora ds. zarządzania nieruchomościami w projektach logistycznych, nadzorując portfel parków dystrybucyjnych Hines Polska. Kamil ma tytuł magistra nieruchomości uzyskany na University College of Estate Management (Reading, Wielka Brytania, 2020) oraz tytuł magistra zarządzania nieruchomościami i doradztwa uzyskany na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim.
POLSKA GLP
Magdalena Górska-Wojtas
Magdalena Górska-Wojtas objęła stanowisko business development director w polskim oddziale GLP. Przed dołączeniem do firmy w 2016 r. pracowała jako analityczka w dziale nieruchomości przemysłowych Colliers International, a wcześniej także w czołowych polskich firmach deweloperskich i architektonicznych. Jest absolwentką architektury i urbanistyki na Politechnice Warszawskiej. Na tej samej uczelni ukończyła studia podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomości, a w CCIM Institute specjalistyczny kurs „Analiza finansowa nieruchomości komercyjnych”.
POLSKA GLP
Marcin Duda
Marcin Duda został senior legal counsel w polskim oddziale GLP. Na nowym stanowisku będzie nadzorował wszystkie aspekty prawne związane z rozwojem i codzienną działalnością firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2020 r. pełni też funkcję członka zarządu GLP na ten region. Przed dołączeniem do firmy w 2018 r. pracował w Ghelamco Poland, a także przez ponad sześć lat był związany z kancelarią Miller Canfield jako senior associate i radca prawny. Marcin Duda jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Gdańskim.
EUROPA Panattoni
Emilia Dębowska
Emilia Dębowska awansowała na stanowisko head of sustainability Europe w Panattoni. W nowej roli będzie odpowiedzialna za rozwój zintegrowanej strategii zrównoważonego rozwoju, obejmującej zarówno cele biznesowe firmy, jak i rozwój projektów w Europie, na wszystkich rynkach, na których działa Panattoni. W jej kompetencji znajdzie się też wyznaczanie celów ESG dla Grupy. Emilia Dębowska w strukturach Panattoni jest blisko 10 lat. Była odpowiedzialna za realizację strategii zrównoważonego rozwoju dewelopera „Go Earthwise with Panattoni”. Jest ona absolwentką Institute for Sustainability Leadership (CISL) na Uniwersytecie Cambridge. Ukończyła studia podyplomowe w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH w Warszawie.
POLSKA Zeitgeist
Klaudia Ozcelik
Klaudia Ozcelik awansowała na stanowisko szefa rozwoju projektów w firmie Zeitgeist. W nowej roli będzie odpowiadać za kompleksowe planowanie i rozwój wszystkich polskich projektów oraz nadzorować ich realizację. Klaudia Ozcelik przez cztery lata pracy w firmie prowadziła największy wielofazowy projekt wielofunkcyjny w centrum Warszawy między ulicami Nowogrodzką, Poznańską i św. Barbary. Przed dołączeniem do Zeitgeist była zaangażowana w projekty hotelowe, mieszkaniowe i biurowe dla firm Strabag i Hochtief. Nowa szefowa ma tytuł magistra inżyniera budownictwa wojskowego Akademii Technicznej. Ukończyła także Wydział Urbanistyki i Zarządzania Nieruchomościami na SGH.
TRÓJMIASTO Neo Świat
Łukasz Kalinowski
Neo Świat, firma fit-out w CEE, rozwija swoje operacje w północnej Polsce, tworząc stały oddział zlokalizowany w Trójmieście. Szefem nowego zespołu został Łukasz Kalinowski, odpowiedzialny za projekty przebudów i wykończenia wnętrz w nieruchomościach komercyjnych i mieszkaniowych. Do tej pory kierował on zespołami w kilku firmach fit-out, pracując w poprzednich strukturach z Rajmundem Węgrzynkiem i Pawłem Brodzikiem, którzy obecnie prowadzą Neo Świat jako partnerzy zarządzający.
ŚWIAT Generali Real Estate
Alberto Agazzi
Alberto Agazzi został awansowany na szefa operacji Generali Real Estate na rynkach (Wielka Brytania, USA oraz Azja/Pacyfik). Na nowym stanowisku wykorzysta doświadczenie, które zdobył jako CEO & GM Generali Real Estate S.p.A. Società di gestione del risparmio (Generali Real Estate SGR). Alberto Agazzi będzie odpowiedzialny za określanie i realizację planów rozwoju biznesu Generali Real Estate na kluczowych rynkach poza Europą kontynentalną
ŚWIAT Generali Real Estate
Nunzio Laurenziello
Nunzio Laurenziello został powołany na stanowisko nowego chief executive officera w Generali Real Estate. Ma on 18 lat doświadczenia w sektorach zarządzania aktywami i bankowości inwestycyjnej w Europie. Związany z Generali od 2018 r., wcześniej był dyrektorem w Leonardo & Co., joint venture z firmą Houlihan Lokey we Włoszech. Nunzio Laurenziello uzyskał stopień magistra ekonomii i biznesu z wyróżnieniem oraz licencjat z ekonomii na Uniwersytecie LUISS Guido Carli w Rzymie.
fot. Pexels/fauxels