Ostatnie zmiany kadrowe

Zmiany kadrowe i awanse na rynku nieruchomości.

ELBLĄG   CPI Property Group Poland

        

Robert Madej

Robert Madej został dyrektorem CH Ogrody w Elblągu w zespole odpowiedzialnym za nieruchomości handlowe CPI Property Group Poland. Nowy dyrektor ma wieloletnie doświadczenie w biznesie związanym z powierzchniami handlowymi. W roli senior leasing managera był odpowiedzialny za rozwój wszystkich marek z portfela firmy LPP, podpisując łącznie umowy na około 350 tys. mkw. Przez ostatnie kilka lat prowadził również własną działalność skupioną na usługach zarządzania i wynajmu obiektów handlowych.

POLSKA   ITRA Polska

Martyna Balcer

Martyna Balcer, dotychczasowa chief operating officer (COO), objęła równoległe stanowisko head of office department w firmie doradczej ITRA Polska. Martyna posiada 15 lat doświadczenia w pracy na rynku nieruchomości biurowych. W przeszłości pracowała jako associate director w dziale reprezentacji najemców biurowych w Cresa Polska oraz negocjator w Cushman & Wakefield. Ukończyła filologię angielską w Społecznej Akademii Nauk.

POLSKA   Peakside Capital Advisors

Jakub Budych

Jakub Budych objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju w firmie Peakside Capital Advisors, gdzie będzie odpowiadał za ekspansję firmy w segmencie logistycznym w Polsce. Nowy dyrektor kilkunastoletnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych zdobywał w 7R, Cushman & Wakefield, a także w Knight Frank oraz PricewaterhouseCoopers. Brał udział w transakcjach, których wartość wynosi ok. 2 mld euro oraz wycenach o łącznej wysokości ok. 11 mld euro. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku inwestycje kapitałowe i strategie finansowe przedsiębiorstw, a także studiów podyplomowych z wyceny nieruchomości na Politechnice Warszawskiej.

POLSKA   Walter Herz

Karolina Migdał-Koleśnikow

Karolina Migdał-Koleśnikow objęła stanowisko sales & marketing director w zespole marketingu i sprzedaży oraz reprezentacji najemcy firmy Walter Herz. W nowej roli będzie zarządzała zespołem odpowiedzialnym za tworzenie i realizację kampanii marketingowych, zmierzających do umocnienia świadomości marki i promowania usług oferowanych przez firmę oraz działalności Akademii Najemcy i Akademii Inwestora Walter Herz, a także dbała o relacje z partnerami i podwykonawcami. Karolina Migdał-Koleśnikow jest związana z firmą od 2022 r. Ukończyła psychologię społeczną na SWPS.

WARSZAWA       Walter Herz

Michał Porzycki

Michał Porzycki awansował na stanowisko head of tenant representation Warsaw w zespole marketingu i sprzedaży oraz reprezentacji najemcy firmy Walter Herz. Będzie odpowiedzialny za kierowanie warszawskim oddziałem reprezentacji najemcy, rozbudowę jego struktury oraz rozwój usług doradczych firmy w obszarze sektora biurowego w Warszawie. Michał Porzycki pracuje w Walter Herz od czerwca 2023 r. W swojej 13-letniej karierze doradzał przy transakcjach na około 200 tys. mkw. powierzchni biurowych. Jest absolwentem Wydziału Ekonomii w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie.

CEE Cushman & Wakefield

Zuzanna Paciorkiewicz

Dr Zuzanna Paciorkiewicz objęła stanowisko szefowej zespołu zarządzania nieruchomościami Cushman & Wakefield w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (head of Asset Services CEE). Wcześniej współkierowała biznesem zarządczym firmy wspólnie z Ondřejem Fukalem. Zespół Asset Services CEE jest odpowiedzialny za portfel blisko 6 mln mkw. nieruchomości biurowych, magazynowych, handlowych i hotelowych. W nowej roli Zuzanna Paciorkiewicz będzie zarządzała zespołem 367 ekspertów w Polsce, Czechach, na Węgrzech, Słowacji, a także w biurze partnerskim w Rumunii oraz odpowiadała za przygotowanie strategii, rozwój biznesu zarządzania nieruchomościami w regionie, przygotowanie i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań i lean management. Jest związana z branżą nieruchomości od 20 lat. Ma tytuł doktora ekonomii (wykłada na SGH), a także należy do Królewskiego Instytutu Dyplomowanych Rzeczoznawców RICS oraz jest certyfikowanym Mediatorem Międzynarodowym RICS.

POLSKA   LivUp 

 

Shay Baruch

Shay Baruch został powołany na stanowisko CEO LivUp, firmy działającej na polskim rynku najmu instytucjonalnego (PRS). Z funkcji ustąpił Roee Shamir, który po siedmiu latach kierowania firmą postanowił podjąć nowe wyzwania zawodowe. Shay Baruch w przeszłości pełnił funkcje CFO oraz członka zarządu w takich firmach jak GTC SA, Cineworld Group Plc czy EY. W nowej roli będzie kontynuował rozwój LivUp, realizując kolejne projekty. Pod jego przewodnictwem firma ma plany na rozszerzenie swojego portfela do kilku tysięcy mieszkań.

POLSKA   Polski Holding Nieruchomości

Maciej Klukowski

Maciej Klukowski został powołany na stanowisko członka zarządu ds. zarządzania aktywami nieruchomościowymi w Polskim Holdingu Nieruchomości. Ma on ponad 15-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości w obszarze najmu i sprzedaży. Ostatnio był dyrektorem Home Management w Metrohouse Franchise, której właścicielem jest Duna House Holding, gdzie tworzył produkty PRS i zarządzał mieszkaniami na wynajem. Wcześniej związany także z Orange, gdzie piastował funkcję dyrektora sprzedaży i najmu. Ponadto brał udział w procesach restrukturyzacji spółek z branży nieruchomości oraz we wprowadzeniu ich na Giełdę Papierów Wartościowych. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku rachunkowość i finanse, ukończył studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a także ma tytuł doktora Akademii Wychowania Fizycznego.

POLSKA   Colliers

Monika Dmitruk

Dział doradztwa budowlanego i zarządzania projektami w Colliers konsoliduje swoje usługi w zakresie doradztwa technicznego związanego z usługami zrównoważonego rozwoju pod jednym kierownictwem. Osobą odpowiedzialną za rozwój usług została Monika Dmitruk, która będzie wspierać klientów m.in. w zakresie audytów energetycznych i strategii dekarbonizacji oraz doradztwa związanego z odnawialnymi źródłami energii, takimi jak fotowoltaika, farmy wiatrowe i pompy ciepła. Nowa kierownik ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami biurowymi oraz w doradztwie budowlanym związanym z kwestiami ochrony środowiska i efektywności energetycznej. Z firmą związana jest od 2012 r.

POLSKA   Tétris 

 

Dorota Toporowska

Dorota Toporowska została szefową nowo powstałego działu Furniture Solutions – wyposażenia przestrzeni biurowej – w firmie Tétris należącej do grupy JLL. Nowa usługa rozszerzy ofertę spółki z zakresu projektowania i budowy o wyposażenie przestrzeni. Dorota Toporowska ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży meblowej, m.in. na stanowisku dyrektor Działu Sprzedaży w firmie Martela. W roli business managera działu Furniture Solutions będzie odpowiadała za dobieranie rozwiązań meblowych dla obecnych i przyszłych klientów.

WARSZAWA       Knight Frank

Piotr Kalisz

Piotr Kalisz dołączył do firmy Knight Frank Polska, w której obejmie zarządzanie działem reprezentacji najemcy w Warszawie. Jego głównym zadaniem będzie dalsze rozwijanie i umacnianie pozycji rynkowej warszawskiego zespołu. Związany z branżą nieruchomości od 2010 r., Piotr Kalisz reprezentował najemców w procesach dotyczących ponad 150 tys. mkw. powierzchni. Najwięcej czasu spędził w firmie Colliers International, w której pracował na stanowisku associate directora. Ostatnie dwa lata spędził w Reina Company, firmie specjalizującej się wyłącznie w reprezentacji najemców powierzchni biurowych.

POLSKA   Axi Immo

Maciej Kamiński

Maciej Kamiński dołączył do zespołu Axi Immo Services jako head of business development. Jego głównym zadaniem będzie formułowanie i wdrażanie strategii rozwoju biznesu oraz negocjowanie i zawieranie umów w obszarze działalności spółki. Maciej Kamiński od ponad 20 lat związany jest zawodowo z rynkiem nieruchomości komercyjnych. W latach 2003–2014 pełnił funkcję facility oraz property managera obiektów biurowych. W 2014 r. objął funkcję szefa 20-osobowego zespołu zarządzającego łączną powierzchnią ponad 350 tys. mkw. Od 2017 r. sprawował funkcję wiceprezesa Buma Service sp. z o.o. i był odpowiedzialny za bieżące funkcjonowanie spółki. W latach 2019–2023 kierował 30-osobowym zespołem zarządców w Globalworth Poland zarządzającym budynkami komercyjnym o powierzchni ponad 600 tys. mkw.

WARSZAWA       Skanska

Paulina Strutyńska

Paulina Strutyńska, dotychczas senior leasing manager, awansowała na stanowisko leasing & asset director w spółce biurowej Skanski. Od teraz odpowiada za procesy najmu na rynku warszawskim, a także obsługę kluczowych klientów. Do tej pory zajmowała się komercjalizacją projektów takich jak Atrium 2, kompleksem Generation Park (budynki X, Y, Z) oraz Studio B. Brała udział w transakcjach najmu na 160 tys. mkw. powierzchni biurowej.

CEE      Skanska 

 

Łukasz Kwieciński

Łukasz Kwieciński objął w tym roku stanowisko customer satisfaction & property management directora w spółce biurowej Skanski. W nowej roli odpowiada za realizację strategii zarządzania nieruchomościami (w tym analizę danych satysfakcji klientów) w Europie Środkowo-Wschodniej.

CEE Skanska

Agnieszka Krawczyk-Rogowska

Agnieszka Krawczyk-Rogowska, pełniąca funkcję leasing & asset directora w Skansce, od teraz jest odpowiedzialna za Gdańsk, Kraków oraz Bukareszt, a także aktywności związane z rozwojem oferty ESG+ i kreowaniem dodatkowej wartości dla najemców w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wśród projektów, za których komercjalizację odpowiedzialna jest Agnieszka Krawczyk-Rogowska, znajdują się między innymi budynek Wave (Gdańsk) i Equilibrium I & II (Bukareszt).

POLSKA   Skanska

Marek Stasieńko

Leasing asset director Marek Stasieńko obejmie projekty Skanski we Wrocławiu (kompleks budynków biurowych Centrum Południe), w Poznaniu (kompleks budynków biurowych Nowy Rynek) i Łodzi (Brama Miasta I & II) oraz zajmie się wsparciem długoterminowych relacji z inwestorami. Stasieńko jest też odpowiedzialny za operacje związane z sektorem PRS.

POLSKA   Rankomat.pl

 

Łukasz Wyrzykowski

Łukasz Wyrzykowski objął stanowisko chief marketing officera (CMO) w Rankomat.pl. W nowej roli będzie odpowiedzialny za nadzór nad całym obszarem marketingu multiporównywarki, w tym za strategię marketingową, zarządzanie marką, procesy pozyskiwania i utrzymywania klientów, user experience oraz projekty wspierające rozwój biznesu. Łukasz Wyrzykowski ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży, był m.in. marketing managerem w firmie pośrednictwa finansowego Expander, towarzystwie ubezpieczeniowym Allianz oraz firmie leasingowej DLL (grupa Rabobank). Pełnił także funkcję senior brand managera w grupie ubezpieczeniowej Aviva. Jest certyfikowanym kierownikiem projektów UX (UX-PM) i ma na swoim koncie wiele udanych wdrożeń platform i aplikacji mobilnych.

 

fot. Pexels/fauxels

Udostępnij artykuł
Napisane przez