Stowarzyszenie Przestrzeń zaprasza na niezwykle ważne wydarzenie dla każdego, kto jest związany z zarządzaniem biurami i przestrzeniami komercyjnymi. Konferencja pt. „Nowe biuro – od czego zacząć? Trendy, praktyki, wyzwania” odbędzie się 28 maja (wtorek) w prestiżowej lokalizacji – na 35. piętrze Warsaw Trade Tower przy ul. Chłodnej 51 w Warszawie.
Gospodarzem wydarzenia jest Globalworth Poland, a konferencja cieszy się wsparciem licznych partnerów, w tym BSD’SIGN, Zero Waste Design Sp. z o.o., Fellowes Brands, Brill AV Media, Frisco dla Biura, NAB Group Sp. z o.o., Zumtobel Lighting, Workplace Team, CreoConcept, DagoCentrum, Axi Immo Group.
Konferencja skierowana jest do szerokiego grona profesjonalistów, w tym office managerów, działów HR, administracji, marketingu, a także prezesów i właścicieli firm, którzy poszukują nowoczesnych rozwiązań i inspiracji dla swoich organizacji. Wkrótce zostanie ogłoszony szczegółowy program spotkania, który obejmować będzie panele dyskusyjne i sesje z udziałem wybitnych moderatorów i panelistów specjalizujących się w różnych aspektach zarządzania biurami i przestrzeniami pracy.
Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji rejestracji. O przyjęciu zgłoszenia uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową.
Na konferencję można się zarejestrować pod linkiem: https://app.evenea.pl/event/894777-6/.
„Property Insider” jest patronem medialnym wydarzenia