POLSKA LCP Properties rozszerza swoje struktury organizacyjne, tworząc nowe stanowisko dyrektora PR i marketingu. Objął je Przemysław Wardęga. Odpowiada on kompleksowo za działania komunikacyjne i marketingowe LCP Properties, w tym te wspierające istniejący portfel parków handlowych M Park, jak również działania deweloperskie firmy w obszarze sektora handlowego oraz SBU. Zakres jego obowiązków dotyczy także wsparcia LCP na poziomie korporacyjnym oraz samego pozycjonowania marki. Przemysław Wardęga ma 17-letnie doświadczenie w szeroko rozumianym obszarze real estate. Bezpośrednio przed przejściem do LCP Properties pracował w CTP Poland (jeden z czołowych inwestorów i deweloperów magazynowych) jako head of marketing. Wcześniej przez niemal osiem lat związany był z Immofinanz na stanowisku senior PR & marketing managera. Przemysław Wardęga jest absolwentem Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie. Ukończył także London School of Public Relations.